Sabtu, 3 Ogos 2013

KENAPA PERLU AMBIL CATUABA

KENAPA PERLU MENGAMBIL CATUABA

best amozan

Catuaba merupakan sejenis makanan tambahan yang dapat meningkat daya ketahanan badan kita. Ianya amat baik disebabkan ianya menghalang kita daripada kekurangan sesuatu yang kita perlukan. Peningkatan umur, aktiviti dan toksid dalam makanan menyebabkan keperluan badan kita semakin berkurangan. Kajian membuktikan, kekuatan seks lelaki dewasa diusia 50an tidak sama dengan kekutan seks diawal perkahwinan dulu (umur 20an). Kalau diusia muda dapat berlari sejauh 10km tetapi diusia 50an, nak berlari 1km pun termengah-mengah. Selain dari itu, berbagai-bagai penyakit seperti jantung, darah tinggi, kencing manis menjadi tetamu tak diundang dalam badan kita.


catuabaiklan

Sebab itu catuaba disyorkan untuk anda yang memerlukan makanan tambahan untuk meningkatkan daya tahan badan anda. Ianya juga dapat menghindar atau menyembuhkan penyakit yang tersebut diatas, bertapa didalam badan anda. Setelah tiada penyakit, badan akan sihat, keluarga pun pasti akan bahagia. Hubungan intim anda dan pasangan anda dapat dilakukan dengan lebih kerap tanpa halangan penyakit yang bersarang dalam diri anda.
Puak Indian Tupi di Amazon talah membuktikan bahawa, bukan badan sahaja sihat (tiada penyakit), malah tenaga seks mereka meningkat berganda-ganda. Selain dari itu ianya dapat memperbesarkan diameter dan memanjangkan saiz kemaluan lelaki. 8 inci merupakan saiz biasa kemaluan Indian Tupi malah ada yang meningkat ke 14 inci. Jumlah anak pula adalah tidak kurang dari 20 orang untuk satu ibu dan satu bapa. Ianya membuktikan tahap keberahian seks yang luar biasa kerana mengamalkan penggunaan catuaba.
Sebab itu, CATUABA disyorkan kepada anda yang memerlukan badan yang sihat terutama kepada anda yang gagal memuaskan pasangan anda sebelum ini. Jangan frust dan kecewa, catuaba mampu mengubah hidup anda kearah yang anda inginkan. Setiap malam diranjang, anda akan dapat merasa kepuasan seks seperti malam pertama anda.


Makluman:Saya sebagai pengedar/pemborong catuaba di kelantan memastikan anda berpuas hati dengan layan terbaik …….
original-asli
SENARAI HARGA NEW PACKING 9SACHET
SEKOTAK RM180 RM130 
2KOTAK RM350 RM250
3KOTAK  RM530 RM350


LANGKAH PEMBELIAN:-
LANGKAH  1
MAYBANK
MOHD IZHAN BIN UMAR  162348536219
cimb-bank-logo
MOHD IZHAN BIN UMAR 03010125974528
 LANGKAH 2
TAIP SMS:CATUABA<>NAMA<>ALAMAT<>TARIKH DAN JUMLAH BANKIN  KE 0178588455 IZHAN
CTH: CATUABA MOHD AMIRUL BIN RASHID 23/06/2013 RM130 KE 0178588455 IZHAN
LANKAH 3
Penghantaran akan dibuat mengunakan poslaju nombor tracking poslaju akan diberikan kepada anda.Anda akan menerima barang dengan selamat tanpa siapa mengetahui apa kandungannya di hadapan pintu rumah anda.
pos
 BAGI MEREKA YANG TINGGAL DI KAWASAN KOTA BHARU BOLEH AMBIL BYHAND 
TERIMA KASIH MENGUNJUNGI BLOG SAYA….

MOHD IZHAN BIN UMAR
0178588455

Tiada ulasan:

Catat Ulasan